Gamzeemm Benimki 19 aylık.Gündüz ve gece uyuyana kadar emzirmiyorum 5 gündür.Geceleri uyandıgında emziriyorum sadece.Bi 10-15 güne ramazanı atlatıp gecede emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum.İnanır mısınız kendisi uyumaya basladı desteksiz.Bu 5 günde bile yol kat ettik.Benimki gece cok uyanıyor gündüzde cok düşkün diye tam 2 yaşa kdar beklemeden kesmeyi düşündüm.Şöyle anlatabilirsiniz.Sen artık büyüdün yemek yiyebiliyorsun su süt içebiliyorsun memeyi küçük bebekler emiyor diyorum ben ve anlıyorda beni.Daha fazla dısarı cıkıp vakit geciriyoruz.Sevdiği şeyleri daha fazla yapıyoruz kitap okumak gibi.Bu sayede aklına pek meme gelmiyor