Tugba22 Bebeğimin karnı aç olduğu halde emmek istemiyor genelde aç ve uykusu olduğu zamanlar huysuzluk yapıyo kucağıma alıyorum başlıyor ağlamaya bende ana kucağına koyup emziğini veriyorum sakinleştiriyorum öyle emziriyorum ya da yarı uyurken emziriyorum yoruldum artık sürekli her gün aynı durumu yaşıyorum sinirlerim bozuluyor bazen bi türlü bu durumu aşamadık 4. Ayımıza giricez artık çok zorlanıyorum emzirirken kafayı yicem artık sinirlerim yıprandı İyice
Candy_liz Tugba22 biberon kullanmış mıydınız? Ben de yaşıyorum meme reddi, çok zor.. Sürekli sağmak yorucu ve zaman alıcı..
maysa-19 Candy_liz benimki sırayla herşeyi reddediyor doğum itibariyle sol gogsumu emmezdi yada üç dört dk şimdi sağı emmiyor
Tugba22 Candy_liz yeni doğduğunda kullandık 1 hafta emziremedim mama verdik ondan sonra bidaha mama vermedik sadece emziriyorum 1 buçuk 2 aydır bu şekilde durumu
Tugba22 maysa-19 benimde öyle ilk doğduğunda sağı emmezdi şimdide solu emmek istemiyor bende zorla emzirmeye çalışıyorum
Candy_liz Tugba22 evet bizimki biberon yüzünden acaba sizinki de mi öyle dedim ama sizinki ondan değil o zaman.. İnş geçici bir durumdur atak haftasında olduğundandır büyük ihtimal, biraz daha sabretmeye çalışın..