Liyaninannesii günaydııın bizde bugün 17 aylık olduk 🥲 hızlı büyüyorlar😞
🌸 o kadar özgür bir bebek ki asla arkasına bakmaz her şeyi kendi yapmaya çalışır. Şu sıra üstünü giyinmeye taktı kafayı
🌸 tuvalet eğitimine hazır gibi ama ben bekliyorum çünkü söylüyor gidelim mi dediğimde bir daha asla söylemiyor yavaş yavaş olacak ve hazırlık aşamasındayız.
🌸meme bizim her şeyimiz. Bin şükür öyle saatlerce sallamadım hiç ama memede uyuyor geceleri hele şu aralar ikisini de aç bi onu bi onu emeceğim diyor. Gündüzleri de hafif sallama ve en çok piş piş ile uyuyor.
🌸yemek yeme işini kendi hallediyor asla karışmıyorum , karıştırmıyor zaten. Ben tabağını hazırlıyorum o kendi içiyor yiyor.
🌸normalde mama aldı baba geldi ben geldi gibi cümleleri vardı ama şu 3 gündür sürekli her şeye ııı ııııh diyor ondan vazgeçirmeye çalışıyorum işte
🌸park olayı zaten ayrı bir şey benim kızım ağaçlara felan tırmanmaya kalkıyor salıncağı kucaklayıp hadi gidelim diyor 😂 ama annecim bir defa daha kayıyoruz sonra eve dediğim zaman asla kendini atmadı yerlere bazen 1 yapıyor bu bir dakika anlamına geliyor 😂
🌸çift dil ilerliyoruz ama iki gündür İngilizceden aşina olduğu şarkıların Almancasını da açıyorum anlamlandırmaya çalışıyor bilgisi olan varsa destek alabilirim bu konuda
🌸kısacası kuduruğun da üstü planlı yaramazlıkları olan bir bebek 🤷🏻♀️🥲