Deringorkem Hiç ağlatmadan verilebilecek bir eğitim biçimi yok.İlla ki ağlayacak sizin mantığınız alıyor mu? Yatağına saksı gibi koyalım kendi kendine uyusun ( elini tutmak,pış pış yapmak vs kıstas değil) yok öyle bir dünya.
Bir bebeğin gelişim süresinde bir çok problem yaşayabiliyor zar zor oluşturduğumuz düzenin bozulması kaçınılmaz.Diş dönemide başı çekiyor.
Onun için kasmaya gerek yok diye düşünüyorum.
2 buçuk 3 bin ₺ verip rahat edeceğim diye oğlumun psikolojisini bozamam.
Sizde iyi düşünün araştırın derim:))