Minikkusum2021 bende oda yapmayanlardanim kizim 6 aylik sadece dolap aldim ve yan besik bu kisa tamamlarim diye dusunuyorum he soyle bir dez avantaji var ben takim odalari hic sevmedim o yuzden her bir parcayi ayri alacaktim yataga erken dedm almadim 1900₺ idi fiyati 6 ay snra 2100 oldu suan 3200₺ buyuyen karyolayfi cok begenmistom ama suan o fiyata sadece karyola almam . yani ayri odan varsa yap cnku zamana gectikce fiyatlar yukseliyor hala yatak bulamiyorum kizima 😂