AgentMom Mom078 ebebek te çok güzel birkaç tane elbise var. Zara da ve h&m de de var. LCWaikiki de de var . Koton Kids.
Mom091 Balbademim3 bende kendi sitesinden aldım dün. Değişen bir şey yok açıkçası. İkisinde de fiyatları aynı oluyordu😊
Mom0971 Mom078 bende gorunmuyor 😕bu skintiyi nasil gidericekler ya. Yetkili biri yok muu Ama yinede hayirli olsun gule gule giysin insAllah Nefes prenses❤️
Balbademim3 Mom091 haklısın canım hani bazen sepette indirim falan oluyordu ya onlardan birini yakalarım diyordum sözde ☺️ LCW ürünlerini çok beğeniyorum e napalım sitesinden devam 🙆🏼♀️