cicekkizim Bebeği uyuduğunda sıçrayan anneler ne gibi çözümler buldunuz🤦🏻♀️ Bebeğim 1 aylık oldu uyuduğunda sürekli sıçrıyor bu durum normal mi ne yapcam bilmiyorum bi fikir verin🤦🏻♀️🤦🏻♀️
01_10-2020 cicekkizim ben okutmuştum çok ağlıyordu sıçrıyordu Cevşen takıyorum yastığın altına bıçak koyuyorum çok faydası var ben gördüm tavsiye ederim
DenizEfeMom cicekkizim ilk aylarda benim de bebeğim öyleydi ağlayarak sanki hortlak görmüş gibi uyanirdi zamanla geçti şimdi 3.16 günlük olmuuor hic
Nurdem0433 cicekkizim gündüz korktuysa uykuda devamlı irkilir banyo da sudan korkarsa oda etki eder yarım kundak iyi gelebilir bazen kendi el hareketlerinden bile korkuyor bebekler
cicekkizim zeynepduha kundak bazen yapıyorum ama kundak yaptığımdada korkarak ağlayarak uyanıyor bi faydası olmuyor cok🤦🏻♀️
Kuzeyufuk cicekkizim korku vs degil bebekler korkmayı bilmez 1aylıkken araştırın bi bakın isterseniz BU MORO REFLEKSİDİR VE ÇOK NORMAL . Kundak vs yapmayın korkmuyor korkuyor diyenleri umursamayın
cicekkizim Kuzeyufuk araştıracağım bunu cok teşekkür ederim normal olmasına sevindim cünkü tedirgin ediyo insanı acaba sadece benim bebeğimde mi var diye🤦🏻♀️
Ozguur cicekkizim moro refleksinden dolayı sıçrıyordur 5-6 ayda kaybolur, yarı kundak o yüzden önerilir. Yinede doktorunuza sorun ama kundak çok yardımcı olacaktır👍🏻