Yldz3 Bebeğim çok huzursuz eli sürekli ağzında salyası akıyor çok huzursuz sinirli sürekli ağlıyor elleriyle saçlarımı yoluyor 😥 ağzını kontrol ettim kızarıklık falan yok ama hiç böyle yapmazdı diş çıkarıyor olabilir mi aklıma başka bir şey gelmedi
Mustafalp Yldz3 dişden dolayı yapıyor capol ver canım bebeğimde öyle birde zeytinyağı içine karanfil 3 gün beklet damaklarına sür inş geçer
Zynpyln Yldz3 benim kızımda 4,5 aylık çıkarıyor çok belli Artık babasıda o ayında çıkarmış genetik muhtemelen ☺️
Esrayd Yldz3 biz de öyleyiz doktorumuz diş için erken dedi ama sanırım bizim ki 4. Ay atağı bezdim ben uyku yok, sürekli kucak istiyo, zar zor uyutuyorum o da yarım saat
Yldz3 Zynpyln ya bende 3,5 aylıkken çıkarmışım oladabilir ama anlayamıyorum baktım bi kızarıklık şişlik bulamadım