Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 17 günlük sadece anne sütü ile besleniyor bende market boyası ile paket boya ile yani Saçımı boyamak istiyorum boyasam bir mahsuru olur mu boyayan da var ama sütümü etkiler mi diye endişe ediyorum. Tecrübeli olan fikri olan yazabilir mi? :)