Yigitoglum_2 igorun modelleri terletiyor diye yazmışlardı, bende düşünüyordum ama vazgeçtim yorumlardan sonra, oğlumun h&m ayakkabısı var sürekli kayıyor sanırım onu da tercih etmicem,,
bi ara adidasın sandaletine denk geldim çok hafif ve çok şıktı,, şimdilik onu düşünüyorum.