iremm_029 Selamlar 👋 bebelac mamaya geçiş yapicam bebelac gold mu kullanmalıyım ? bebelac mi ? 4 aylık kızım gaz problemlerimiz bitti içerik açısından hangisi daha iyidir kullananlar söyleyebilirler mii?
Ege_05_26 iremm_029 bebelac gold kullnyorz biz normal bebelacı sindiremedi çoçuk kabız oldu gaz yaptı
Kucukkalbim iremm_029 2 yaşa kadar bebelac gold kullandık çok guzel mama gaz kabiz yapmadi 2 yaştan sonra bebelaca geçtik o da kabiz vs. yapmadi Sizin bebeginiz küçük belki kabiz yapabilir ilk etapta goldu kullanin bence
Ege_05_26 Sevimliannee bizede doktorumz nutrikonforu önermişti bulamadık hiç Bi yerde gold la devam ettik
PrincessDuru iremm_029 ben gaz ve kabızlık yaşadığım için bebelac gold nutriconfor kullanmaya başladım. Ya o iyi geldi yada ilaçlar bilemiyorum. Şimdilik iyiyiz ☺️
Bebegimm1 iremm_029 bebelac gold kullaniyorum onceden hipp combiotic kullaniyordum fiyatindan dolayi bebelac gold a gectim gaz kabizlik sorunu yasamdik kilo alimida iyi
Lina3705 iremm_029 normal bebelac su gibi canım hiç alma ben deneme paket aldım 350 gram falan sevmedi bebeğim bebelac gold aldık seviyor
Sevgi61 iremm_029 Canım ben her ikisinide kullandım ama en çok sma dan memnun kaldım.Çünki gaz kabızlık yapmıyor. Benim bebeğimde gazlı bir bebekti.
ikizannesii01 iremm_029 ben 3. Aydan beri bebelac gold kullanıyorum ikizlerime . Bir ara sorun yaşandı piyasa da bitti bulamadık bebelac goldu bende macburen normal bebelac aldım ama aşırı kusma yaptı .