İyi akşamlar güzel anneler biz 3 ay 1 günlüğüz dk 1 gol 1 oğlum 1 aydır düzenli uyur sürekli ağlamazdı ama 2 gecedir sıkça ağlayarak uyanıyor,gündüz uykusu çok az tan uyutuyorum hoooop uyanmış. Normalde keyfi de yerine ama daha çok ağlamaklı 4. Ay atağı başlamış olabilir mi??? Sizler neler yaşadınız,ne kadar sürdü,neler yaptınız bu süreçte