Eccceeee Kızlar aşı için randevu aldınız mı babam için arıyorum yer yok diyorlar sürekli.Tarih veriyorlar ama hastane yok tekrar arayın diyorlar😠
Eccceeee Nur98 Nur98 babam ilk aşıyı biontec vuruldu ikinciside bu olması gerekiyormuş ama 8 Haziran en erken diyorlar boş hastane yok sık sık arayın diyorlar .8 hazirana bile randevu yok yani.