5 bucuk aylık oğlum 2 aydır meme reddi yaşıyor. Uyutup emziriyorum bende. Allah tan sık uyuyor, ortalama 2 saate bir emiyor ama ne zamana kadar böyle olacak dedim. Bugün karar verdim uyurken emzirmedim. Uyanıkken 2-3 dk emiyor. Doymadığını düşünüyorum napsam bilemedim. Uyutup mu emzirsem. Bu durumu yaşayan oldu mu acabaa