Anneler bana PTT den mesaj geldi 1100 TL konutunuza teslim edilecektir dye. E devletten baktım ödemeniz hazırdır diyor altında da kapsam dışına çıktı
diyor. Tam olarak ne olduğunu anlamadım ödeme gerçekleşmeyecek mi yani? Bu hakkında bilgisi olan var mı?