Durukubra Eşim çalışıyor ama çalıştığı halde maas alamıyor çıksa da olmuyor iş yok napicami zi bilmiyoruz sizce böyle bir durumda naparsiniz bebegim mama iciyor mama bez alacak para bike vermemisler kimseden yardimda gelmiyor eşim kimseden istemez napıcaz bilmiyorum dertlenmek istedim kimseye anlatmyrm bunlar bu hale nasıl gelmiş demesinler diye 😥
0401emir Durukubra Ailelerden destek almanız lazım çünkü bebeğiniz aç kalamaz temel ihtiyacları maması bezi. Allah yardımcınız olsun en kısa sürede düzelir inşl herşey. Bebekler rızıklarıyla gelir bol bol dua edin
Durukubra Sumeyye67 hayattan cikmazlar torunlarini 15 gunlukken gördüler sadece şimdi 6 ayına 5 gunu var yavrumun
Gulsenomer Bence kesinlikle devletin merciilerine basvurun bunda utanilcak birsey yok yiyecek giyecek yakit icin gerekirse cocuk parasi var ekonomik durumu yetersiz aileler icin basvuru yapin bu ulkenin suyundan birsuru safma sapan insan faydalaniyor sizin meleginiz mi faydalanmicak
Deletedmom26 Durukubra bebeğinize bez göndermek isterim. Zamanında bende çok zor durumlar geçirdm ve bana el uzatanlar oldu sağolsunlar. Bu yüzden sizi anlarim insatgaram Adınızı yazın ekleyeyim sizi.
Ecee Deletedmom26 sizi temiz kalbinizden öpüyorum Allah evladınızı size bağışlasın. İnşallah evladınızda sizin gibi sağduyulu olur ❣️
Deletedmom26 Ecee amin❤ Rabbim hepimizin evladını bağışlasın, önümüze hep iyilik çıkarsın inşallah,. Teşekkür ederim 🙏🏻🌺
Durukubra Deletedmom26 sosyal sayfalar kullanmyrm eşimden dolayı bilmiyorum açıkçası numarada yazlmyr buraya zaten😣
Deletedmom26 Durukubra eşinizin yada arkadaşınızın hesabı yokmu. Sadece bi numaranızı yazsa bana mesajdan
Buse_ Durukubra biz de yaşadık aynı durumu bebeğinize mama göndermek isterim belki büyüğünü alamam ama bi kaç günde olsa idare eder isterseniz fake bi hesaptan adresinizi yazabilirsiniz lütfen mesaj atın instagramdan yada burdan yazın busesahin7 kullanıcı adım