Ozi12345 Kızım 3 aylık çok fazla salyasi var üstü filan su içinde kalıyor sebebi ne bilen var mı kizlar ?
iremm_029 Ozi12345 diş çıkarma belirtilerinden başka bir nedeni olacağını sanmıyorum.Kizim 4 aylık 3.ayda başladı salyalar elini ağzına goturmeler bizim ellerimizi ağzına goturmeler vs.seninki de öyledir diye düşünüyorum..
Asel-pinar Benim kızımdada 3.ayda başladı 4 aylık olduk hala salyalı salyalı üstünü değişmeye yetişemiyorum 🙄doktorumuz tükürük bezleri oluşuyor o yüzden bol salya normal demişti ama bilemedim 🤷♀️
Mustafalp Ozi12345 dişden dolayı oğlum 6 aylık 2 aylıkken beşladı doktor diş salyası dedi hayla var kehribar dediler onu denincem artık