Sevda6767 SemaaaYusuf benim oğlum kuvezde sadece 9 gün kaldığı hâlde yamukluk var ya. Bizimkinin de sol taraf basık dediğin gibi ne koyarsam koyayım yine sola dönüyor. Yamuk yumuk bir kafa oldu:) umarım düzelir ben de endişe ediyorum böyle mi kalacak diye
SemaaaYusuf Sevda6767 yani sağolsun buradaki arkadaşlar düzeleceğini söylüyor, inşallah bizim bebeklerinden düzelir zamanla 😌
SemaaaYusuf Minikkelebek22 merhabalar çok büyük oranda düzeldi elhamdülillah. Sadece benim anladığım ya da bildiğim için dikkatimi çeken sol arka tarafta hafif bir çıkıntı kaldı o da dediğim gibi çok dikkatlice bakmak gerekir.