İyi akşamlar herkese, oğlum erken doğduğu için bir buçuk ay kuvezde kaldı geldiği zaman hep sağına yattığı için basiklik vardı, ve oraya alıştığı için evde hep öyle uyudu. Şuan baya bir yamukluğu var. Beş aylık, düzeltilmiş 2,5 aylık şimdi de soluna yatırıyorum ama kendini çeviriyor havlu vs koyuyorum kafasının altına inşallah düzelir. Bu şekilde bir durum yaşayıp düzelen bebekler var mı? İyi şeyler duymaya ihtiyacım var 😓