Almila1512 Mia biraz sakindir, oglumsa canavar her seferinde tüylerini çeker kuyruğuna asılır ama kedim dokunmaz. Yani o kediden kediye bağlı birazda aslında, mia benim kurtardıgım kedilerden. 4 kardeş ve 1 anneydiler bir yere sığdıramadilar sokak dar geldi onlara herkes teklemeliyor diye araba motoruna girmişler tam 3 saat miayı çıkarmak için uğraştim en son dayanamayıp hepsini eve alıp anneside dahil sahiplendirdim. Mia çoook güzel kiz olmasına raģmen sahiplenilmedi oda bana kaldı o yüzden sakin birazda korkmustu cünkü o araba motorunda hala bir seste ürker☹ Valla eğer yapabiliyorsanız yani eğer aman tüyünden pisliğinden ne olacak derseniz bir insandan daha çok dost oluyor emin olun, heleki evladınız için daha iyi bir dost.