Merhabalar arkadaşlar,doğumdan sonra bir kez adet oldum şimdi 6 gün geçti gelen giden yok 🤷 bu durumu yaşayan var mı bir kere olup sonra uzun süre olmayan normal mi acaba bilemedim. Hastaneye de pek gitmek istemiyorum şu süreçte açıkçası tedirgin oldum