alikonunannesi Merhabalar. 2 ay 5 günlük bebeğim.Yarın aşı olcaz ama rotadan korktuğum için onuda yaptırmak istiyorum. Varmı ikisini birlikte yaptıran?
AygulSina alikonunannesi biz yaptirdik iki tane bacaga rota asisida agizdan verikdi 3 aylik ikende var yine rota asisi
Gngncd alikonunannesi biz ilk aşımızı yaptıramadık elımızde yok dedıler gelınce ararız dedıler oğlum suan 2 buçuk aylık geç yapılınca zararı oluyor mu pekı bılen var mı aklım cok karıştı benım korktum açıkçası 😞
Annekedii Yaptırdık 2 ve 4 ay olduk, damla.seklinde zaten iğneli asi değil, hafif bi ishal olmustu o kadar, doktorumuz çok onemle üstünde durdu rotanın önemini
Seybito Bende ikinci ay aşımda yaptırdım rota aşısı damla olarak veriliyor zaten 😊 doktor bu aşı ateş huysuzluk falan kesinlikle yapmaz yaparsa 2. Ay aşısı yapar demişti sadece 1 ay sonra falan belki kakasında noktasal kan görürsün rotanın yan etkisi olarak demişti ama çok şükür biz görmedik içiniz rahat olsun yaptırabilirsiniz 🥰
Hyrnnsa Gngncd geç değil ki rota aşısı 3-5 ay arasında yapılıyor bende dün yaptırdım bebeğim 4 ay 10 günlük ikinci dozunu 6 aylıkken yepıcaz aşılarıyla birlikte
glam alikonunannesi merhaba biz 2. Ay aşılarını ve rotayı doktorumuzun tavsiyesiyle aynı gün yaptırdık. 4. Ay aşılarıyla da 2. Dozunu aynı gün yaptırdık. Hiçbir sorun yaşamadık. Doktorumuz da çok başarılı bir profesör
[silindi] alikonunannesi Aynı anda yaptırmıştım hiçbir sorun olmadı merak etmeyin. Rota zaten iğneli bir aşı değil...