Nrmrvbzzz Kızlar merhaba💜 bebrğim 27 günlük sutumu sağip veriyorum. 2 saatte bir uyaniyor ve 60 cc iciyor. Nasıl sizce. Ne kadar vermeliyim. Sizin bebisler nasildı.
Biittercikolata Nrmrvbzzz 2 saate bir Emmesi iyi canım. 60 cc olayına gelirsek içmek istediği kadar içer doyunca bırakır zaten. Eğer uykusu falan iyiyse kilo alımı da güzel gidiyorsa sorun yoktur. Yine de Doktorunuza danışın 😊🧡
Nrmrvbzzz Biittercikolata aylık kontrolumuze daha var ama 2 haftalikken yarim kilo almistik canim. Dogumdan sonra kilo vermedi yada sarilik felanda olmadi