Kardelen1220 Oğlum tam 3 aylık bile değildi Sleepy 4 numaraya geçtik, kalıpları biraz dar Sleepynin zaten. Şuan 3 ay 19 günlük, bir süre daha devam ederiz 4e diye düşünüyorum. En son 2 aylıkken aşı randevusuna kilosu tartılmıştı 6400 gramdı. Şuan ne kadar oldu hiçbir fikrim yok yine aşıya gittiğimizde öğreneceğiz. Kilosuna göre ne kadar süre daha kullanabileceğime karar veriyorum 🤷