balannesiii Yasin’le tespih 35 adet yaptırdım kesiyle 200 tl tl geldi nerdeyse , doğduğunda da Yasin yaptırmıştım o biraz DHA pahalıydı kadife olduğu için , ozaman sa oda kokusu yasın tespih bileklik , birde Ayıcuklı mika yaptırmıştım bende hediyelik tükendi 😂🙈 arkadasımın bebeği için kokulu taş yaptırmıştım mesele çok güzeldi oda 😊