Yamanikomm Merhabalar 28 günlükken lokal anestezi sünnet günü aldım bebeğime Süreç nasıl iyileşme hemen oluyormu bi yanım sonra yaptır diyor ama idrar kültüründede sorun çıktı sünnet önerdiler ne bileyim korkuyorum bakamazsam sünneten sonra diye ilk bebeğim
Ertugrulhilal Bi Yamanikomm bizdede sürekli enfeksiyon üreme çıkıo ama nefroloji doktorumuz önermio sünneti 1 yasına kadar sizde nasıl bi sorun var
Cipiti Yamanikomm bizde kırkı çıkmadan yaptırdık hiç sorun yaşamadık ilk üç gün ilac döktük üzerine o ilaç biraz yaktı ağlattı ama onun dışında hiç bi sorun olmadı on günde tamamen iyileşti dikişlerin hepsi dustu
mombeto Yamanikomm canım çok kolay geçti bizim 4 buçuk aylıkken yaptırdık sünnetten sonra daha iyiydi hatta gece sabaha kadar uyudu kremler sürüyorsun fitil verdi bize doktor 4 saatte bir verdik. Hiç sorun olmadı
Annis-ogul Yamanikomm cnm ne kadar erken o kadar iyi .Bn kırkı çıkar çıkmaz yaptırdım hic bi sorun olmadı xok sukur .hergun ılık şu ile yıkadık iki gun fitil kullandım .hemen iyilesti zaten bi haftaya kalmadan kızarıklık bile kalmadi
Yamanikomm Ertugrulhilal enfeksiyon değil bizimki kültürde bişey var üremiyomuş işte on bin olması şazımken biizimki ikibinlerde, çocuk dpktorumuz sünnet yaptırın sünnet olunca geçer dedi
DD_ Yamanikomm hiç korkmayın 2 oğlum da 2 aylıktı sünnet olduklarında. 3 günde iyileştiler. İlk çişini yaparken ağlıyor sadece o kadar. İyi ki de küçğkken yaptırmışım biraz büyüse hareketlenicej hiç durmayacak.
Hnb20 Yamanikomm 25 günlüktü yaptırdığımızda çok çabuk iyileşti ve sadece beze yapışmasın diye merhem sürdük 2 gün o kdar sonra zaten çişi onu iyileştirdi ve iyiki yaptırmışım diyorum
kisgunesi-0102 Yamanikomm bende 2 aylıkken yaptırmıştım hiçbir sorun olmadi canım ilk gün ve ikinci gün zorladı bizi biraz zaten bebek anlamıyor hemen 1 hafta sürmedi geçmesi erken yaptırın pişman olmazsınız
gulse_uyak Yamanikomm 2 bucuk aylıkken yaptırdık lokal oldu.ertesi güne hiç birşeyi kalmadı .hatta gezmeye bile gittik.her alt açmada bakımını çok iyi yaptık.doktor anlatır zaten
Mom88 Yamanikomm biz de 5 aylık yaptırdık ilk gün biraz ağladı ama sonra acı hissetmedi ara ara huysuzlanmazlar oluyor tabi 1 hafta geçti tamamen iyilesmisti çok şükür 10 günden sonra da dikişler dustu
dide86 Yamanikomm ben 6 günlük yaptırdım kremle uyuşturdular ve ilk cisinde ağladı ve bitti hiç bişey olmadi
yusufum- Yamanikomm 4 ay 9 günlükken yaptırdık şükür oğlum nasılsa öyle geçti ağlamadı çok şükür güzel atlattık Insalllah sizde güzel atlatırsınız elbet bu sünnet olucak diyordum ben erken geç nekadar erken okadar iyi sünnet olana kadar yaptırmaktan hergun vazgeçtim ben ama iyiki yaptirmisim diyorum şimdi büyüyünce dahada zor olur
Yamanikomm yusufum- bende şuan sizle aynı duygulardayım iptalmi etsem diyorum sonra iyiki dicemide biliyorım:)