Cok enteresan ben bu olayın şu şekilde olduguna şahit oldum bebeğim 48 günlük. Doğdugunda sarılık oldu ve hastanede bir gece yattık. Yattıgımız sürede doktorumuz tahliller istedi kan tahlili idrar tahlili.
kan alındı idrar alınması için bir yapışkanlı polet taktılar hemşireler.
yarım saat sonra gelen hemşire doğru takamamışım idrar hiç birikmemiş diyip söktü yenisini taktı. 2 saat sonra idrar dışarı akınca ben çağırdım bu dışarı sızdırıyor diye tekrar geldiler cıkarttılar yeni taktılar. Yattıgımız sürece o idrar numunesi alma torbasını bçr düzgün takıp idrar alamadılar. Yapışkanıda kuvvetli 6 /7 kere sök yenisini tak derken kızımın kuşu baya tahriş oldu. 48. Günümüz o tahriş olan böyle gittikçe koyulaşıyor ve bildiğiniz o bölgede halka şeklinde kara iz kaldı.
sizinde böyle bir durum olabilir mi aklıma geldi paylaşmak istedim.