Merhaba , geçenlerde bi yerde okumuştum. Bebeğimize sinirlendiğimizde tepki göstermek yerine , ona şarkı söyleyerek tepki gösterip deşarj olabilirmişiz. İster istemez herkes zorlu süreçten geçiyor. Kimi zaman uyumuyor kimi zaman gaz sorunu, kimi zaman bez bırakma dönemindeki zorluk gibi zaman zaman zorlandığımız noktalarda çocuklarımıza kızarak konuşmak yerine şarkı söyleyerek sözlerini istediğimiz gibi ayarlayıp kendimizi rahatlatabilirmişiz . Çok güzel bir örnek ve çözüm olduğunu düşünüyorum . Paylaşmak istedim belki deneyen olur😊