Plasentes Selamun aleyküm arkadaşlar bebeğim 2 ay 4 günlük uyanık yattığında çok hızlı nefes alıp veriyor bebeği böyle olan varmı doktora götürsemmi acaba
Deletedmom345 Çok normal.Bebeklerin nabzı yetişkinlere nazaran fazla attığı için hızlı nefes alıp verirler.Ama siz yinede doktor kontrolünüzde sorun içiniz rahat etsin:)