Ysg0 yok canım erkek kız fark etmiyor ben mesela kışın kızıma uzun kollu zıbın altına çoraplı pijama üstüne de LCWaikiki den aldığım 2.8 tog uyku tulumunu giydiriyordum bi damla ter olmuyordu uyurken hatta çok soğuklarda üstünü hafif örtüyordum bile. Görümcemin de kızı var 4 yaşında tek atletle bile yatırsa göl gibi oluyor kafası sırtı heryeri bünyeyle alakalı 🤗