maysa-19 Normal doğum yapalı üç ay olacak ve hala kuyruk sokumumda acı var özellikle yattigimda kalktigimda batıyor sizdede varmı????
Derya2244 maysa-19 merhaba canım bende doğum yapalı 1 ay oldu ben asla oturamiyorum : Kuyruk kemiğim yamulmus batıyor :( senin geçti mi sıkıntın . Lütfen cevap verir misin ? Geçecegini duymaya çok ihtiyacım var :(