3 ay 5 günlük bebegim 4. Ay atagi sanırım yaşıyoruz aksam olunca aglamaya basliyor ve hic susmuyor aglamaktan kıpkırmızı oldu yavrum kucakta bile susmuyor kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki ne yapcam bilmiyorum simdi uyudu kolik bebek piş pis sesiyle 😢😢 ne yapabilirim baska bu kadar cok aglamasi normal mi