Kızlar merhaba 🥰 Kızım şuan 4 aylık oldu.doğduğunda ilk 10 gün sütüm az olduğundan doktor kararıyla meme mama şeklinde ilerledik sütüm normale dönünce mamayı kesip sadece meme verdik.gelişimi ve kilosu şuan gayet iyi fakat bugün kahverengi şekilde kanamam başladı sancımda var sanırım regl oluyorum.(buna bağlı olabilir mi bilemedim)4. Ay atağı + aşı huzursuzluğu +diş falan derken bi kaç gündür meme reddi yaşıyoruz.Bugün uzun zaman sonra ilk kez sağdım ama 2 göğüsten zorla 60 cc aldım sütümde çok ciddi azalma var.Lütfen yardımcı olun sütümü tekrar nasıl çoğaltabilirim.meme reddi için baya direniyorum sürekli deniyorum.bebeğim asla durmayan uyumayan bir bebek çok yoruluyorum uykuya baya hasretim yani dinlenme kısmıda devre dışı kalıyor.lütfen yardımcı olabileceğiniz ne varsa açığım.çok kafama taktım konuyu.yanlış anlaşılsın istemem mama almasında sorun görmüyorum ama eğer çoğaltabileceksem tekrar çok iyi olur 🙏🏻 Herkese şimdiden çok teşekkür ederim