NevaHanimmm çok geçmiş osun canım, benim halamın bebeğide geçen bağırsak düğümlemesi olmuştu. Ama nasıl ağlıyor yani ağlamaktan katılıyordu çocuk öyle canı acıyordu ama ishal feln oluyor muydu bilmiyorum. Ameliyatla düzeldi, inşlh sizr3 öyle bişy yoktur ki olsaydı röntgen de çıkardı diye düşünüyorum içinizi ferah tutun 🌼