Kızlar bebişim süt urunlerine alerjisi olduğunu ogrendim normalde mamayla besleniyordu doktor aptamilin diyet mamasını verdi oda çok acı içine vanllilya şurubu damlatabilirsin dedi damlatiyorum ama yemiyor ögürüyor napmam lazım çok yoruldum bir haftadır mama yemiyor zaten ne yapsam yediremiyorum normalde çok yiyen bir bebekti yemiyor şuan çok yoruldum