yaramaz_bocegim 😁 yandınız dönünce asıl çurçuna
Ben hiçbir şey yapamıyorum sadece yanında otuyorum ama, son bir haftadır mama sandalyesi aldık biraz rahat ettik yanımıza götürüyoruz ama çok hareketli oğlum 6 aylık, 2 gündür sallaya sallaya yerinden taşıyor sandalyeyi😤 yine yalnız bırakmıyoruz