Minnie_mouse2 Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yaptım doğum yapalı 2 ay oldu 5 günde bir 4 günde bir adet oluyorum emziriyorum doğum kontrol hapı da kullanıyorum sürekli adet olmam normal mi veya bu şekil yaşayanlar var mı ?
Emirto Minnie_mouse2 ayni durum bende de var sezeryan doğum yaptım 15 gunde bir yarım gün anca adet oluyorumdur