Emirin_Annesiii Oğlumun ateşi 39 a kadar çıktı hasteneye götürdüm antibiyotik verdi 37.5 38 civarı ateşi şuan. Duş aldırdım ıhlamur çayı verdim başka napabilirim toparlanması için yardımcı olur musunuz çok huzursuz sürekli ağlıyor
Emirin_Annesiii isilhanim Teşekkür ederim kafasından çok fazla terliyor sanırım o yüzden şişti boğazları ateşi çıktı