Hanımlar merhabaa benim kızım 3 ay sonra 1 yaşına gircek hediye olarak löseve bağısta bulunmak istiyorum burda gördüm bu fikri ve cok hoşuma gitti 😍 zaten hediye alsamda anlamiycak. Burda bi iki kiside sertifika görmüştüm ama simdi arıyorum bulamıyorum o kisileri🙄 bağıs yapanlar atabilir mi hep farkli galiba kağıt , cerceve falan seklinde. Bagıs yaptigimiza dair verdikleri seyi biz mi biyere yazıp istiyoruz yoksa bağıstan sonra direk gonderiliyo mu bisey yapmadan. Hatıra kalsın istiyorum kızım ilerde baksın o da elinin uzandıgı uzanmadiği herkese yardım etsin 🤗