Bebeğim 4,5 aylık ve gündüzleri memeyi reddediyor Ben 3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama inanılmaz bir savaş veriyor. Göğsümü değdirir değdirmez ağlamaya başlıyor. Emziğini veriyorum onu alıyor. Bir süre emziğini çıkarıp verdim ama şimdi onu da farketti, yine kabul etmiyor. Sadece uyuduğunda verebiliyorum ki gündüz uykusu neredeyse hiç yok. Ben de gece sık sık emzirmeye çalışıyorum, gece başarılı oluyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Ek gıdaya geçersem tamamen soğur diye de korkuyorum. gündüz ac ama yok almıyor cay kasıgıyla sütümden verdıgımde alıyor mememe gıcık oluyırmus gibi (4saat aç kalmasına rağmen) gündüz bi gün uyuyor 4 gün uyumuyor tam düzen oldu diyorum yok yine huysuzluk napmalıyım😖