Melisada Denizinannesi52 hani birkaç gün yatmazsa sebebini öğrenmek için gidecektim aslında ama doğru, bizlik birşey yok derler banka hesabına yatacak diyor çünkü mesajda
AsyaninAnnesiiii Eminetayboga sistemi yoğun diye giremiyor olabilirsiniz biraz daha sonra deneyin isterseniz.
kubraanne Cansuukoosee Daha önce almayanlara cıkmıyo diye biliyorum. Ben gecen sene basvurdum cikti ondan beri hic basvurmadan cıkıyo bana. Iban şart degil postanedende alınabiliyo ama iban olsa daha iyi direk hesabına yatar.