Herkese merhaba , 3 aylık bebeğim var , doğduğundan beri hiç sallamıyorum , uykusu gelince yatağına yatırıyorum kendi uyuyor. 4. Aydan itibaren artık uyku düzeni oluşturmak gerekiyor. Siz nasıl hangi saatlerde uyutuyorsunuz. Ben akşam 8 de yatırıyorum yatağa 9 da uykuya dalmış oluyor . Sabah 7 ye kadar hiç uyanmaz , gece 3 defa kalkıp uykuda emziriyorum. Akşam uykuları düzenli ama gündüz uykuları düzensiz. İstediği zaman uyuyor . Belirli bi saati yok yani.? Siz nasıl yapıyorsunuz