Oykumm_21 yenidoğanlarda devamlı görünürmüş bizde de çok oldu artınca korktum doktoruna sorduk hiç problem yok sıcaktan olur dedi şimdi azaldı biri kuruyor biri çıkıyor bazen . Dışardan müdahale etme ciltleri çok hassas bebe şampuanını bile hergün yıkamama rağmen hafatada 2 uyguluyorum. Bebe yağı falan da kullanma pek kalın giydirme çok terlemesin hergün yıkamak çok iyi geliyor bu arada 😊