Zehraece canım benimde oğlum 29 haftalık 1460 gr doğdu ufacık el kadar birşeydi minnoşum 50 gün küvezde kaldı şindi 5ay 19 günlük kilosu zamanında doğmuş birçok bebekten daha iyi nispet yapıyormuş gibi söylemek istemiyorum kilosunu ama anne sütü alıyorsa eğer bebişin alerji yoksa kilo alımı çok iyi olmalıydı. Ben gecemi gündüzüme kattım yarım saatte bir saatte bir yeri geldi kucağımdan hiç indirmedim saatlerce emzirdim bir damlada olsa emsin diye kustu emzirdim ağlamaya bile gücü yoktu oğlumun kendini sıkardı emzirirdim azda olsa toparlasın diye allahıma bin şükür ki çok güçlüydü oğlum ikimizin de çabasıyla yaşıtlarına yaklaştı bile sağlık sorunu yoksa çokta önemli değil canım. Elinden geldiğince çok emzir aman şişti aman kucağa alışmasın deme yatarak büyür alma kucağına derlerdi bana hastanede 50 gün yattı sade500 gr aldı yata yata büyüseydi orda hep yatıyordu büyürdü kucağımda hep yatıyordu emziriyordum kızıyorlardı ama umursamadım oğluşumda tosun oldu maşallah bol bol emzir gerekirse uyandır bir damlada olsa gitsin minik bedenine