Merhaba anneler,
Kızım 2 ay 16 günlük. kızımda çok gaz problemi olunca her şeyi denedim en son Alerjidendir belki diye ben yumurta ve süt ürünlerini kestim. Denemek için yumurta yedim kakasında kan oldu tekrar kestim. Daha sonra mukus devam edince doktora gittik 5 gün sonra durumu anlattık alerjidir diye test yaptı kan testinde alerji çıkmadı. Doktora ne yapacağıx dedim alerjisi yok siz yavaş yavaş açın kan olursa yemiceksiniz dedi. Ee dedim kan neden olur bilmem der gibi kollarınınyana açıp hareket yaptı. Ki özel hastane olmasına rağmen bu hareketi yaptı yani,
Bu arada bebeğim anne sütü alıyor. Doktor rapor çıkardı. Alerji maması aldık. Bana dedi ki sen içeceksin günde 2 bardak. Şimdi alerjisi olmasa da sen iç dedi.
başına böyle bir şey gelen var mı? Yani kanda alerji çıkmayıp alerjisi olan oldu mu? Bir de alerji mamasını anneler siz içtiniz mi?