Kizlar daha once cok post actim kizim ek gidayi 1 ay kadar reddetmişti sonra disleri cikti alttan 2 tane sonra yemesi duzeldi derken üstten 1 dis cikti o uzadi neyse 2 haftadir doğduğundan bu yana ilk kez bu kadar iştahlı yiyordu ama 3 gündür bi haller var hic yapmadığı birsey yapıyor agzina pütürlü verdigim sebzeyi verir vermez diliyle itiyor asla yemek istemiyor. Oyunla falan yedirmeye çalışıyorum. Ust sag disine baktim biraz dis eti soyulmuş ondan mi acaba yoksa huy mu edindi kalici mı olur bu durum cok üzülüyorum gecer mi sizce. Birde