bikerem MR istemedi bi tane daha usg çekilecek 20 gün sonra 1 ay sonra da kontrolümüz var. Sizinki de ufacıkken başlamış. Anlattığınız hikayenin aynısını yaşadım bana da herkes korkuyo bu çocuk dedi hatta eşim hala diyo doktorun epilepsi başlangıcı demesine rağmen. Kucağına aldı havaya kaldırdı bi kaç şeyine baktı göz takibi yapıyor mu diye sordu hatta göz dibi muayenesi istedi onda hiç bir sorun çıkmadı çok şükür ki.. Emerken gözüme bakıyor çok uzun olmasa da 5-6 saniye bakıyor aralıklarla takip konusunda da henüz oyuncak vs takip etmiyor ama ben beşiğinin etrafında dolanıyorum bakıyor arkasına geçiyorum kafasını arkaya doğru itip bakmaya çalışıyo. Her şey beni çok tedirgin ediyor bebeğime baktıkça ağlıyorum. Herhangi bi ateşli hastalık geçirmedi normal doğum olacaktı ebe açıklığımı kontrol ederken kakasını yaptığını farkettiler suyum patlayınca acil sezaryene alındım