Medine01 Merhaba anneler 14 aylik kizim var hala dişi çıkmadı sizde böyle olanlar var mi doktora gittiniz mi ne dedi bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum
Egehaninannesii Medine01 d vitamini eksikliği var mı birde dış genetik diye biliyorum 18. Aya kadar yürüme gibi onunda vakti var diye hatırlıyorum yanlissam biri duzeltsin
Prensesannesi2020 Medine01 bebeğim şu an 1 yaşında.11 ay kontrolünde doktor e vitamini ampul verdi bi kere kullanılıyor.15 gün sonra çıkcak dedi gerçektende 15.gün 2 dişi birden patladı.ama 18 aya kadar çok normalmiş çıkmaması
Medine01 Egehaninannesii mutlaka birsey vardır d vitamini eksikliği olur bagisiklik zayıf olur belki bilmiyorum bir tahlil verelim diyorum evet genetik ama baya geç oldu gibi geldi bana da
Fatma8988 Medine01 12 aya kadar cıkmadıysa değerlendirmeli diyor doktorlar. Bizimde bugün cıktı 10 aylık olduk neredeyse. Stres yapmıstım kac ayrı doktora gittim. Baktır canım
zeroglu24 Medine01 bol yoğurt yedirmeye çalışın benim kızımda çıktı ben 12 aylığa kadar diye biliyorum 8 tane dişi var suan 15 aylık ve yan disleride çıkmak üzere 🙄ısırarak emiyor beni 🤔