Yusufali06 Nisanannesi1 18leri gördük oğlumda. En az 2 saatte Bi emzirin ne zaman isterse emzirin. Emzirin de emzirin. İnş tez vakitte daha da düşer
caffemacchiato Nisanannesi1 cok yuksek degil, 2 saatde bir emzirmen gerekiyor sutun oldugundan eminsen
ecemm-6161 Nisanannesi1 emmek istiyorsa emzir ben de süreklş yedirdim canım düşmüştü korkma sık sık emzir düşecektir
Bebegimm1 Nisanannesi1 9 cok yuksek degil bizimki 16ya kadar cikmisti 15 e dusunce doktor takibi bıraktı sonra gecti beslenme saati 2 saati geçmesin
tontisbebegim Nisanannesi1 20yi geçtik biz. 20 dakikada bir emzirdim 1 haftada geçti. Bir de boool bol güneşte dursun. Soyun güneşe koyun🥰
Yusufali06 Nisanannesi1 baya düşmüş İnş daha da yükselmez. Muhtemelen doktor takibi bırakmıştır artık değer düştü diye. Bizde öyle olmuştu. Sık sık emzirin stres yapmayın ki sütünü etkilenmesin. 🌸