Ozlemturan Arkadaşlar merhaba, 9 aylık bebeğim su içmeyi hiç sevmiyor kaşıkla verince bir tek biraz içiyor. Ne öneririsiniz nasıl alıştırabilirim su içmeye ☺️
Tugce_hckrkmz37 Ozlemturan aynı durumdayz 9 ay 10 günlük ne biberonla ne bardakla ne kasıkla içiremiyırm 🥱
zeynepela2 Ozlemturan doktor ihtiyacı varsa içer demişti. Pipetli suluk alabilirsin dikkatini çeker su içebilir
Ozlemturan Medine01 pipetli suluk deneyeceğim dediğiniz gibi belki ilgisini çeker ve başlar teşekkür ederim ☺️
Mom0976 Ozlemturan şırıngayla verdim 60-90 ml arası 4 gün falan. Şimdi kendi istiyor. Sanırım alıştı 😅
Elfida-isra Ahhh 12 aylık oldu aynı dertten muzdaribim🥺🙄 Benimde kızım sevmiyor e malum artık ek gıdayla beslendiği için suyada ihtiyacı var ama bende kaşıkla zar zor veriyorum işte 😌 gönül isterdiki lukur lukur su içsinnn
Ozlemturan Elfida-isra aynen bende öyle idrarı kokmaya başladı bende az su içmesine yoruyorum keşke kendiliğinden içseler 🙈
Esilyaa Ozlemturan avent alıştırma bardağı aldım ben göz önünde duruyor hep. Kendi gidip gidip biraz içip bırakıyor en son öyle yaptım
Ozlemturan Esilyaa bende 1 hafta oldu alalı ama bakıyor su geliyor suratını buruşturup bırakıyor. Biraz daha göz önünde tutayım bakalım bende, teşekkür ederim ☺️
Tgbz Aynı sorunu bende yaşıyordum lansinohun biberonunu aldım suan bir dolu biberon su içiyor tavsiye ederim hepsini denedim hiç birinde içmedi çok şükür artık içiyor inşallah faydası olur
Ozlemturan Tgbz o markayı normal beslenme sürecinde de kabul etmemiştş ama şu an bir tık büyüdü tekrar deneyeyim. Teşekkür ederim ☺️
Ozlemturan Ozlemturan sadece du için 3 biberon değiştirdim ama hepsini tekrardan deneyeyim, teşekkür ederim ☺️
Cangoksel Bizde öyleydik ağzını değdirip geri itiyordu bende saatte bir verdim ağzına içsin içmesin 2-3 gün sonra bi baktım kendi atılıyor suya 🤣
Ozlemturan Cangoksel saatte bir verme işini yapayım bende umarım alışkanlık kazanır teşekkür ederim ☺️